Pochwalmy się efektami

Pochwalmy się efektami

efekty pozycjonowania 6 msc

Przepraszam, że tak dawno nie pisałem, ale po prostu fizycznie nie było możliwe znalezienie na to czasu. Dzisiaj było trochę luźniej i chciałbym pokazać jak wygląda ruch na witrynie klienta, który ma świadomość odnośnie tego, że pozycjonowanie nie jest tanim działaniem. Okres przedświąteczny był tutaj kluczowy, bo w tym okresie klient ma największy ruch na swoim sklepie internetowym, a tutaj skok o jedno oczko w górę zwiększa znacząco zysk. Co udało nam się uzyskać w ciągu ostatnich 3 miesięcy działań?

 

Co zrobiliśmy przed pozycjonowaniem?

Napisaliśmy wytyczne pod idealny sklep internetowy (patrząc pod branżę klienta). Nadzorowaliśmy wdrażanie wytycznych, bo firma odpowiedzialna za tworzenie strony nie miała zupełnie wiedzy na temat SEO i musieliśmy wiele rzeczy wyjaśniać, ale ostatecznie udało się spełnić prawie 100% naszych zaleceń. Ciekawe czy większość firm tworzących strony internetowe nie zna podstaw odnośnie SEO (co to jest przekierowanie 301 🙂 )

Jak wyglądało pozycjonowanie?

Przez pierwsze 3 miesiące pozycjonowaliśmy klienta małym budżetem, który stopniowo wzrastał. Kolejne 3 miesiące (wrzesień, październik i listopad) to już bardzo duży nakład na pozycjonowanie, przekraczający nasz najwyższy pakiet. Niestety konkurencja była bardzo wysokiego kalibru, ale klient był świadomy, że każde oczko w górę może się przełożyć na zyski przekraczające wielokrotnie budżet na pozycjonowanie. Już po pierwszym miesiącu działań przy wysokim budżecie efekty były znaczące. Przy drugim miesiącu na najważniejsze frazy były już pozycje TOP 1-3 (jeszcze były przetasowania). Dopiero po 3 miesiącu pozycje się w pełni ustabilizowały i klient jest na pierwszym miejscu na frazy, które wygenerowały wysoki i opłacalny ruch.

ruch na stronie po 6 miesiącach działania

Jak widać już w listopadzie ruch zaczął się znacznie poprawiać, ale apogeum przyszło w momencie stabilizacji pozycji, które nastąpiły w idealnym dla klienta momencie. Każdej firmie SEO życzymy świadomych klientów, z którymi współpraca przebiega owocnie. Z takim klientem współpraca nie mogła skończyć się inaczej niż osiągnięciem zamierzonych celów. W Święta będzie trochę więcej czasu więc napiszę artykuł pokazujący moc zaplecza opartego na platformach ogólnodostępnych.

One Comment

  • Mama Marketing says:

    10 grudnia 2016 at 19:21

    Czyli wyniki ustabilizowały się idealnie w czasie kiedy ruch jest jak najbardziej pożądany – okres przedświąteczny. Gratulacje 😀

Leave a reply

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *