AdWords


adwordsKampanie sponsorowane AdWords to bardzo dobre źródło marketingu internetowego, zwłaszcza w przypadku sklepów internetowych i działalności sezonowych. Alternatywna wersja pozycjonowania, tylko tutaj rozliczenia są wyłącznie za kliknięcia. Nasi specjaliści od Google AdWords stworzą i poprowadzą kampanię w kierunku maksymalizacji ilości kliknięć przy uzyskaniu jak najatrakcyjniejszej ceny za słowa kluczowe. W tym celu przeprowadzamy szereg prac, które pozwalają na pełną optymalizację kampanii AdWords zarówno przed jak i już w trakcie jej funkcjonowania.

Każda firma oczekuje jednego: „zapłacić za kampanię jak najmniej, a uzyskać jak największy wzrost z inwestycji” i jest to naszym zdaniem oczywiste, bo w końcu dobra kampania reklamowa musi się zwrócić. Większość agencji reklamowych tworzy kampanię reklamową raz i jedynie wysyła comiesięczne raporty, ale grupa Pozycjonerzy24 ma inny styl działania. Po utworzeniu kampanii kontaktujemy się z klientem co 15 dni, aby sprawdzić czy wygenerowany ruch przekłada się na liczbę klientów. Nawet jeśli kampania jest bardzo skuteczna, to co miesiąc dokładamy kolejne grupy reklamowe, bo nigdy nic nie jest tak dobre, aby nie mogło być lepsze i bardziej skuteczne.

Cennik prowadzenia AdWords


AdWords mini

do 500zł

prowadzenie kampanii 200zł msc.

AdWords medium

do 1000zł

prowadzenie kampanii 300zł msc.

AdWords platyna

do 5000zł

ustalany indywidualnie

AdWords gold

do 2000zł

prowadzenie kampanii 600zł msc.



Jak widać im większy budżet na kampanię, tym mniejsze koszty jej prowadzenia. Jeżeli jesteś właścicielem małej firmy to zalecamy przez pierwsze 2 miesiące pakiet AdWords mini, a następnie przejście na wyższy pakiet. Nie chodzi nam o to, aby zarabiać jak najwięcej, tylko o to, aby Państwo mogli dzięki naszej pracy znacznie zwiększyć swoje zarobki. Polecamy stosowanie reklam AdWords wraz z pozycjonowaniem dzięki czemu można stopniowo rezygnować z tej formy marketingu na rzecz znacznie efektywniejszego i tańszego pozycjonowania.

My nie generujemy raportów z kampanii AdWords, tylko dajemy naszym klientom dostęp do prowadzonej kampanii dzięki czemu w dowolnej chwili mogą sprawdzić jej efektywność. Nie mamy nic do ukrycia, a dzielenie się wiedzą za którą klient płaci jest jak najbardziej sprawiedliwe.