Efekty pozycjonowania w pakiecie brązowym

Efekty pozycjonowania w pakiecie brązowym

przykład pozycjonowania w brązowym pakiecie

Zdajemy sobie sprawę, że dla większości osób zapoznających się z ofertą pozycjonowania, proponowane przez nas pakiety mogą niewiele mówić. Dlatego przygotowaliśmy dla Państwa przykład jednej ze stron klienta, który był przez okres 3 miesięcy pozycjonowany w pakiecie brązowym 400zł netto miesięcznie, bo my stworzyliśmy stronę).

  • Krok 1. Optymalizacja strony internetowej

Strona internetowa została stworzona przez nas, więc od razu została zoptymalizowana pod najważniejsze dla klienta słowa kluczowe. Klient jedynie utworzył treść na podstronach, a że witryna nie posiada wielu podstron, bezpłatnie wprowadziliśmy drobne modyfikacje (linkowanie wewnętrzne między usługami, prawidłowe nasycenie frazami na podstronach). Domena jest Exact Match czyli zawiera w nazwie słowo kluczowe i według nas cały czas ma to pozytywny wpływ na pozycjonowanie jeśli działania są przeprowadzane z głową.
  • Krok 2. Informacje o słowach kluczowych

Wybraliśmy 5 sów kluczowych pasujących do profilu świadczonych usług, z czego najważniejsze były 3 z dołu i to na nie poszły całe działanie. 2 z góry chcieliśmy wypozycjonować w dalszym okresie, aby klient jak najszybciej pozyskał ruch na stronę. Strony konkurencji są pozycjonowanie w Google co od razu widać po widoczności w katalogach i preclach. Frazy nie są z najwyższej półki, ale do prostych też nie należą. Średni ruch z frazy to 100 wejść dziennie.
  • Krok 3. Pozycjonowanie strony

    Pozycjonowanie strony rozpoczęliśmy 15 lutego, ale monitoring pozycji uruchomiliśmy od marca wedle podpisanej z klientem umowy. Lista podjętych czynności:

    • 3 artykuły eksperckie na dużych portalach branżowych (średnie parametry PA 50 DA 40) – wszystkie linki jako nazwa firmy.
    • Dodaliśmy artykuł synonimizowany do 100 stron zapleczowych  – 50 linków w formie adresu URL lub nazwy firmy i 50 linków na słowa kluczowe.
    • Dodaliśmy stronę do 5 katalogów – Wszystkie linki w formie adresu strony.
    • 20 komentarzy w formie odmiany słowa kluczowego na blogach budowlanych, np: Spawacz Paweł Nowakowski

    pozycjonowanie w pakiecie brązowymW pierwszym miesiącu bardzo duży nacisk poszedł na pozyskanie linków wyglądających naturalnie. Opublikowaliśmy z góry jeden artykuł ekspercki więcej, aby przyśpieszyć widoczność strony na frazy. Wszystkie działania pozostawiliśmy do naturalnej indeksacji – nic nie przyśpieszaliśmy.

    • 2 artykuły eksperckie na blogach branżowych z dużą ilością odwiedzin (średnie parametry PA  30 DA 25) – wszystkie linki jako nazwa firmy
    • Dodaliśmy artykuł synonimizowany do 100 stron zapleczowych – 100 linków w formie odmian 3 słów kluczowych (docelowo wyszło 30 anchorów)
    • Dodaliśmy stronę do 5 katalogów – Wszystkie linki w formie słowo kluczowe + nazwa firmy
    • 20 komentarzy w formie odmiany słowa kluczowego na blogach budowlanych, np: Spawacz Paweł Nowakowski

    pozycjonowanie w pakiecie brązowym - 2 zdj.Niestety mieliśmy w tym czasie problemy z monitoringiem pozycji i nie widać postępów przez 10 dni (od 5 do 10 kwietnia). Awarię udało się naprawić i klient mógł się przekonać, że osiągamy znaczne postępy. Wszystkie działania pozostawiliśmy do naturalnej indeksacji.

    • 2 artykuły eksperckie na portalach budowlanych (średnie parametry PA 45 DA 40) – wszystkie linki w formie ludzko brzmiącej odmiany słowa kluczowego, np: „spawacz w Warszawie”
    • Dodaliśmy artykuł synonimizowany do 100 stron zapleczowych – 100 linków jako logo firmy z uzupełnionymi Title i ALT.
    • Dodaliśmy stronę do 5 katalogów – Wszystkie linki w formie adresu URL
    • 20 komentarzy w formie odmiany słowa kluczowego na blogach budowlanych, np: Spawacz Paweł Nowakowski

    pozycjonowanie w pakiecie brązowym - zdj3W maju ponowił się problem z monitoringiem pozycji po którym rozpętaliśmy prawdziwą burzę firmie hostingowej. Od czerwca posiadamy własny serwer i takie awarie już nie mają na szczęście miejsca. Po 3 miesiącach działań 1 fraza znajduje się w TOP 10, a 2 kluczowe w pobliżu pierwszej 10. Zasugerowaliśmy klientowi aby poczekał na zaindeksowanie wszystkich naszych działań i na dzień obecny nie prowadzimy żadnych działań SEO na stronie, bo klient z obecnych pozycji ma cyt. „Starczy tych działań, bo nie wyrabiam się z robotami. Jak pozycje spadną to powrócimy do tematu”.

    Klient jest w branży, która w okresie letnim ma swoje żniwa, a nie jest to duża firma więc obecne efekty w zupełności mu wystarczyły. Przypominamy, że strona była pozycjonowana od marca do maja 2015 roku, a poniżej aktualne zdjęcie pozycji do 3 września 2015.

    pozycjonowanie pakiet brązowy - zdj5Ten klient polecił nas 3 firmom którymi obecnie się zajmujemy. Do tematu pozycjonowania strony powrócimy najwcześniej w styczniu 2016, aby doprowadzić klienta na sam szczyt i lepiej niech do tego czasu zatrudni większą ilość pracowników, bo przy wyższych pozycjach może mieć problem z wykonaniem wszystkich robót.

    Dzięki efektom jakie uzyskaliśmy pozyskaliśmy 3 klientów z polecenia. Niestety w tym okresie mieliśmy problemy z monitoringiem pozycji, ale nie wpłynęło to na efekty naszej pracy. Za łączną kwotę 1500zł netto klient od maja do dzisiaj zajmuje pozycje w TOP 10 na główne w swojej branży słowa kluczowe. W przeliczeniu na rozliczenie względem efektów kosztowało go to: 1200zł / 4 słowa kluczowe / 4 miesiące/ = 75zł netto za słowo kluczowe za miesiąc, gdzie firmy rozliczające się za efekt wyceniły frazy będące w TOP 10 na łącznie 650zł netto miesięcznie.

    No comments

    Leave a reply

    Your email is never published nor shared. Required fields are marked *